21. august 2006

Uus algus

Loodetavasti. See koht siin tekkis juba imeammu, aga laiskus lõi pähe ja takistas seda aktiivselt pidamast. Siis elutsesin ma vahepeal MSNi blogis, aga sellega oli pisuke jama - mõnedel viskas üle et nad näevad minu eem.. halamist, ja siis ma lõpetasin selle enam-vähem ära. Ja praegu ma ei teagi, kas sellist kohakest üldse tarvis on, aga igaks juhuks võib ta ju olemas olla. Äkki tuleb mõni huvitav, tark ja särav mõte kunagi. Ebatõenäoline küll.

Kujundust sai palju muudetud, värve ja kõike muud sellist. Isegi keelt. Eks ma ise olen ju ka muutunud. Ja ehk isegi tugevamaks saanud. Ma tean et ma saan hakkama kõigega, kui ma seda piisavalt tahan. Sest ei saa olla midagi hullemat kui eelmine aasta. (Jah, ma mõtlen ikka veel et aasta algab sügisel. Kool, mis teha.) Ja sellist aastat ei sooviks ma oma vaenlasele ka. Noh, nüüd on see möödas, jääb üle ainult head mälestused kokku koguda, karpi panna ja kapi otsa lükata. Sealt saab neid siis kätte, kui kurb on ja tundub, et õnne pole olemaski.

Ikka veel elus ja olemas,