14. detsember 2006

Asjad

Ma näen viimasel ajal asju. Tänaval.

Näiteks vaatasin ma täna bioloogiatunnis aknast välja ja nägin mööda teed marssivat enti. Kirjutasin tööd edasi, siis jõudis kohale, mida ma just näinud olin. Vaatasin uuesti - ikka ent. Lähemal uurimisel selgus kahjuks, et aknataguse puu üks oks asus veidras asendis ja nägi marssiva endi moodi välja. No tõesti, mida ta kesklinnas ikka teeks, loodust seal eriti pole.

Mõnda aega tagasi nägin veel jalutavat vihmavarju. Kõnnin mööda Tartu mnt. pikendust, jõuan ristmikule. Parajasti punane tuli. Vaatan teisele poole tänavat, ootavaid inimesi. On parajasti päris tugev tuul ja vihma sajab. Näen - tuleb lühikese varrega vihmavari. Tuleb, tahab üle tee minna, vaatab üles, valgusfoori poole. Näeb, punane tuli, jääb seisma. Niheleb, nagu oleks tal kuhugi kiire. Tuli läheb roheliseks, inimesed hakkavad liikuma, vihmavari ka.

Lisaks jalutavad õhupallid mulle vahetevahel vastu. Või noh, hõljuvad tegelikult pigem. Nii sentimeetri kõrgusel maast, nii et see näeb välja nagu nad kõnniksid.

Kas see tundub, nagu ma oleksin veel täie mõistuse juures?

3 kommentaari:

Tindarien ütles ...

Ei ;)

Tindarien ütles ...

Aga mis siis :)

Tho ütles ...

Mulle meeldib mu mõistus. Või noh, temaga oli tore aega veeta.