19. aprill 2007

Aja elastsusest

Ma olen oma elu kajastamisega siin väga maha jäänud, tundub. Esiteks on kooli jäänud veel kõigest kaks tundidega päeva, edasi ainult konsultatsioonid eksamiainetes. Teisipäeval on lõpukella aktus, sobivalt kella 12 ajal. Kui ma ei eksi, on esimese ja uue 12. klassi aktused ka alati kell 12 - sobib ilusasti kokku.

Vaatasin-mõtlesin järgi, mis kuupäeva kannab viimane postitus. See polegi ajaliselt nii ammu, aga aeg on selline kummaline asi. Kord venib mõnikümmend minutit sedasi, nagu oleks see poole päeva pikkune, teinekord mahub 24 tunni sisse kahe-kolme päeva jagu muljeid. Viimased paar päeva on just sellised olnud. Tänan oma kingi, mis suutsid kontsapleki kaotada ja andsid sellega hea ettekäände maha istuda - seda siis üleeile.

Eile oli ka ülivahva. Ma vist olen viimase lühikese aja jooksul juba teise uue huvi leidnud - kõigepealt piljard, nüüd tants. See oli peaaegu kõige parem asi viimase aja jooksul. Aga kuna magama sain alles keskmiselt hilja enda kohta ja äratus polnud ka just kõige hilisem, ei pruugi ma hetkel kõige koherentsemat juttu ajada. Keskendumisvõimet ka pole, aga ma ei usu, et see unepuudusest tuleneb.

Päikest!

*ära tegutseda üritama*

Kommentaare ei ole: