29. aprill 2007

Tänane mõttetu päev

Ei olnudki päris mõttetu, sest tegelikult sain ma teada, mida tegin eile kõlavööga valesti, et muster kohe välja ei tulnud. Ja hetkeseisuga on olemas neli teoreetilist kohta kuhu võibolla saab Tartus elama asuda. Muidugi tuleks nüüd kätte võtta ja nende kontaktisikutega rääkida ning üheks päevaks kokkusaamised kokku leppida, võimaluse korral kõigiga. Aga... ma ei julge ju! Võõraste inimestega rääkimine on ikka alati probleeme valmistanud. Mis siis et telefonis ja puha, aga ikkagi... Nojah.

Tegelikult ma midagi mõttekat teinud ei ole, kuigi terve päev on kuidagi peaaegu otsa saanud. Üks mõte ajab teist taga, seisma ükski ei jää, tegemist on aga midagi tehtud ei saa. Selline nüri tunne tekib, kuigi ma olen tegelikult väga heas meeleolus.

Üks huvitav mõte: mu käest küsiti täna, kumb mulle rohkem meeldib, õmblemine või kõlatöö. Küsimus polnud raske, nagu arvata võib, aga pani mu hoopis sellele mõtlema, et igaühel peaks olema mõni hobi, millega seoses tahetakse täiustuda, milles oleks tarvis kõige parem olla ja nii edasi. Kui paljudel see on? See miski, mis aitab lõdvestuda, kui mõtted sõlmes, see miski, ilma milleta ei saa. Minul on ja ma olen ka selle üle õnnelik.

Päikest!

2 kommentaari:

oHpuu ütles ...

muide: võib ka hullemini. nagu juuresolevalt pildilt näha, olen ma poole viieni hommikul *võrku kinni jäänud*. oma neli-viis tundi järjest kõige paremat uneaega. niu. interneedus.

Ott ütles ...

Naljakas, mul oli eile sama tühja päeva tunne.
Täna jukerdasin terve päeva matemaatikaga, lugesin ja käisin Kadrioru pargis jalutamas.

See hobi suhtes.
Noh, ütleme, et minu jaoks on natuke blogitamine omamoodi hobi, mis paneb mõtte selgeks ja saab pea tühjaks.
Samuti on veel raamatud, ka neis on oma võlu, mis puhastab.

Aga tantsimine(rahvatants) on see, mis paneb mõtte klaariks, tuju heaks ja annab tohutult energiat.
Ja ma olen õnnelik selle üle.