5. mai 2007

Kaks ja pool eksamit

Päike on silmas. Väga intensiivselt ja ikka veel, kuigi mõnda aega ei paista enam siia. Ebamugav on, laik milles mitte midagi näha ei ole. *haigutab*

Uni on ka. Mitte eriti pealetükkiv, aga siiski. Ma leidisn võimaluse, kuidas kõigi asjadega õigeaegselt hakkama saada. Peab lihtsalt mõned ööd üleval olema ja kõlama, muud midagi. Siis kulub see Lätist saadud kohv ilusti ära vähemalt. Ei ole just väga tervislik teguviis, ma tean ise ka jah. Aga mõnikord ju võib.

Uudis - kui mul on raha, ei tohi ma raamatupoodi sattuda. Kohe sugugi ei tohi.

Teine võimalus kirjalikele töödele läheneda - lähen esmaspäeval õpetaja juurde ja ütlen, et koos lõpukirjandiga said otsa ka kõik minu arutleva teksti loomise võimed. Pakun talle võimalust, et avaldan oma arvamust suuliselt, ja kui talle ei sobi, siis pangu mis hinded tahab. Seda siis eesti keele asjade kohta. Muudega.. noh, ma ei tea. Kuidagi ikka saab.

Aga täna oli üldiselt inglise keele eksam, kirjalik osa sellest. Mul on tunne, et sellega võib nüüd lausa korras olla - kui ma suulise osaga kõike väga meeletult ära ei riku, võib isegi ilusti eesmärk täidetud saada. Töö andsin enda klassiruumist esimesena ära - nii kella ühe paiku. Võibolla mõned vaatasid mulle imeliku ilmega järgi, aga mul oli kiire ja ma pole kunagi uskunud meelde tuletamise mõistlikkusse.

Õues oli meeletult ilus ilm ja sedasi mööda linna kõndides ei saanud muudmoodi, kui pidi särama. Kummalisel kombel tekkis meeleolu, mida saaks kõige paremini kirjeldada sõnaga "Shokolaadiprintsess" (et mul need numbrid ka meeles ei püsi...) Tuul on meie sõber, eriti kõrgete kohtade peal olles. Oeh. Päike ei ole ikka veel silmast ära kadunud, see ei ole vist päris normaalne. Eks näeb...

Päikest!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Ma käin juba teist kuud raamatupoodidest silmad kinni ja jooksujalu mööda. :)
Pea vastu!

Elo