11. juuli 2007

Uues kohas

Juhhuu! Olen nüüd (esialgu veel mitteametlikult) uude kohta sisse kolitud. Alguses nägi (Liisa väitel) tuba välja nagu haiglas, hiljem enam mitte, kui veidi rohkem mööblit sisse sai. Mulle meeldib, igal juhul. Tulge külla, aga andke enne ette teada, ma ei pruugi kodus olla. Üldiselt olen vähemalt järgmise nädala lõpuni ainult aegajalt ja väga ebakorrapäraselt võrgus, sest mu arvuti ei söö avalikku wifit. Teen näiteks käsitööd, selle asemel. Ja üritan harjuda Tartu eluga, põhimõttel kunagi ei jõua mitte midagi päris selleks ajaks tehtud kui tarvis oleks.

Kogu selle nädala olen pidevalt komistanud, põhiliselt omaenda varvaste otsa. Täna kukutasin karistuseks neile sahtli peale (õnneks tühja). Vahepeal vormistasin Partnerkaardi ja sain pangast asendus-pangakaardi kah, sest mul vist on kiip katki.

Aga ma hakkan nüüd õmblema. Pange tähele, ma olen Tartus, nii et ma ei tea kui kaugele ma sellega jõuan.

Kommentaare ei ole: