1. aprill 2008

Kevaderõõm

Kevad on!

Botaanikaaias on krookused ja paksud karvased mesilased ja kirjud liblikad ja päike.
Jõe ääres on puud osaliselt vee all, mitmed kalamehed ja päike.
Linna peal on palju naeratavaid inimesi, sulavad lumehunnikud ja päike.

No ole sa siis midagi muud kui elurõõmus sellise ilmaga.

Öösiti näidatakse mulle igasuguseid mängufilme. Pikemaid ja lühemaid, aga põnevusfilme. Ju ma olen piisavalt magada saanud. Kui liiga vähe magada, siis und ei kipu nägema, või nii ma olen märganud. Tänane oli seotud larparite ja ühe unenäo-vanalinnaga, mis ei olnud Tallinn ega Tartu aga millel oli mõlemi jooni. Seal linnas ma olen varem ka käinud, omast arust ühe korra isegi kuagilt eriti järsust künkast alla lasknud. Või vaadanud kuidas teised seda teevad, ma ei mäleta kas ise julgesin.

Tahtsin minna sekretäri juurde pabereid ajama ennist, teda polnud kabinetis. Varsti peaks uuesti proovima - peab ju need asjad aetud saama.

Kommentaare ei ole: