27. detsember 2008

*haigutus*

Urrnähh.

Hammas sai korraga kylma ja magusat tunda ja valutab nyyd nagu elajas. Arst nõuab investeeringuid elukvaliteedi tõstmiseks, aga sellega ma olen juba leppinud kui paratamatusega. Keegi mõnda viisakt hambaarsti teab? Asukohaga Tallinnas. Tartus ma tean ise ka yhte, aga ma ei saa sõita Tartu vahet, et hambaid ravida, kui ma pean tööl ka käima. Aaa-uuu-iii, vaa-luus on.

Seesamanegi Sinterklaas käis siit ka läbi, mulle jättis kaks leivavormi ja kaks leivalaadsete kypsetiste retseptidega raamatut. Ma olen solvunud. Ma tean kyll et mu leivad siiani just kõige söödavamad välja ei kukkunud. Aga need ka ei aita - porgandileib, magus leib juustulisandiga, selleri-hapukapsaleib, synnipäevakeeks. Vabandage mind, aga ma tahaks teha head vanapärast rukki-põrandaleiba.

Nyyd on kaks vaba päeva. Kududa tuleb ja kõlasid keerata ja kypsetada ilmselt ka natuke. Ja koristada, niipalju kui see siin võimalik on.

Ja ma ei ole yldse Palli talus laulmas ja tantsimas, sest ma pidin kella yheksani tööl olema. Urh. Kuigi töö juures sai Asimovit lugeda (no kõike pole siiani jõudnud, ärge maha lööge...) ja kuulis lõunapoolset keelt ka. Natuke.

Yle poole on selja taga. Mis ees ootab?

1 kommentaar:

arni.alandi ütles ...

Rene Puussepp (või oli ta ühe "s"-ga?) on mu meelest Tallinna parim hambaarst, aga kuradi kallis. Kui mul veel raha oli, käisin ikka tema juures - tõeline tipptase! Aga odavamaist kohist - Maxima on Tallinnas päris hea (Tornimäel asub). Seal olen ikka käinud, kui mul parasjagu pole nii palju raha, et Puussepa juurde minna.