7. detsember 2010

Meem?

Tindome vist märkas, et mul on jututeemad kuidagi yhekylgseks läinud kätte ära ja viskas päästva jõulupalliga. Yllataval kombel ma nyyd siis teengi seda.

1. Kas sulle meeldib jõul? Miks?

Muidugi! See on jõul. Tuledesse ehitud linn on yks äraytlemata kaunis asi ja jõulude ajal on enamasti lumi ka - ja need kaks asja kokku on eriti toredad, sest siis kõik sillerdab. Väga pealiskaudsed põhjused, aga no mulle meeldibki, kui mu kodutee ymber on ilus.

Jõuluootus meeldib ka väga - see hetk, kui tekib see tunne, et nyyd justkui juba oleksid jõulud. Et nyyd nad juba võiksid tullagi.


2. Kujuta ette, et nende jõuludega läheb kõik täpselt täkke ja nad tulevad just sellistena nagu sa tahad. Kuidas ja koos kellega need jõulud mööduvad?
Jõuludest on vähe soovida. Pere võiks omavahel hästi läbi saada - vanaema ei kakle emaga näiteks. Õde võiks koju tulla (kyllap ta tuleb ka.) Jõuluõhtul võiks sadada paksu valget lund ja me läheksime kõik neljakesti vanalinna peale kõndima, kuni toit ahjus on. Ja pärast on kingid ja kuusk ja võibolla võiks seekord esinemata pääseda. Ja kaduma kippuvad tuttavad võiksid enne seda ennast näole anda - yldse kõik pinged võiksid olla korraks kuhugi vaiksesse punkti jõudnud, et jõulu ajal ei oleks midagi tahta.

3.Milline on su esimene jõulumälestus?
Ilmselt see ei ole esimene, aga yks varasemaid, mida ma mäletan, on ilmselt see, kuidas yhel aastal oli jõuluvanal kiire ja kingid jäid kotiga ukse taha kelgu peale. Teine ysna varane on sellest aastast, kui ma olin just r-tähe selgeks saanud ja kilkasin kõigile, et ma sain kingiks vihmavarrrrrju. Tore vihmavari oli, roheline ja kollaste tibudega serva peal.

4. Kas sa kartsid lapsena jõuluvana?
Ei. Kuigi ta tuli kohati tuttavlik ette - meile tegi jõuluvana yks perekonnatuttav.

5. Parim jõulumälestus?
Kõik nad on head. Päris tõsiselt - ma mäletan, et ma olen regulaarselt pea iga aasta olnud kinkide yle vaimustuses ja kuusk on olnud kaunis ja õues on olnud kaunis ja...

6. Lemmik jõulutoitude seast?
Kodusest piparkoogitaignast piparkoogid, kui need on hästi välja tulnud. Mõnikord ei tule tainas õige ja siis on natuke kurb, aga lemmik on kindlasti need. Verivorste meil syyakse ka ainult jõulu ajal, aga piparkoogid on paremad.

7. Kus veedad sellel aastal jõulud?
Ilmselt kodus. Vähemalt pärisjõulud peaks olema kodus. Kuidagi nii on, et jõulud on pere omad ja uusaasta on sõprade oma.

8. Kas sul on mingeid jõulutraditsioone?
Mul enesel isiklikult? Ei ole. Aga kuusk tuuakse tuppa ja salme loetakse (kuigi nyyd juba väga pasiivselt, iga aasta aina samad; kunagi sai igaks jõuluks ikka päris mitu salmi pähe õpitud, Tähekestest.) ja teisel päeval minnakse maale ja kuuske pean ikka alati kastma. Ja kingitused tulevad viimasel ajal peale sööki ärajagamisele, enne tekivad vaikselt kunagi sinna kuhugi. Kui jõuluvana käis, siis tema käis enne sööki (ja S. tuli pärast meile kylla ja kah sööma. Kuidas ma seda kyll ära ei arvanud?)

9. Sinu jõulukingisoov?
Igasuguseid asju oleks vaja, aga parimad kingitused on need, mille puudumist enne justkui ei märka, kui nad tekivad.

10. Parim kink, mille oled jõuluks saanud?
Iga aasta uus parim:D

11. Kes ei peaks sellel aastal kinki saama?

Kuidas saab nii, et EI peaks saama? Mismõttes?

12. Mida soovid oma blogikülastajatele?
Häid pyhi. Selliseid, nagu nad head on igayhe enda arvates. Aga kui yldisemalt siis kõike seda, mida parajasti vaja on.


Mina edasi ei pallita. Kes tahab, võib siit yles korjata.

Kommentaare ei ole: