5. jaanuar 2011

hästi

Hästi on. Täna ära tehtud eksamiga on hästi, myndihulgaga on hästi, eriti hästi on muidugi sellega, et ma juba pool igavikku kasutan vanamoelist eurosõbralikku rahakotti, kui yldse.

Hästi on veel sellega, et asjad lähevad umbes nii, nagu nad võiksid. Mitte ideaalselt ja kaugeltki mitte piisavalt kiiresti, aga viimasel ajal mulle tuleb yha tihemini meelde oma aega mitte suvalistele asjadele raisata. Reklaamipaus? Mine tee seda ja teist vajalikku. Samas vaimus edasi. Film, mis ei ole hea ja põnev, vaid mis on isegi minu mittegurmaanlikele silmadele paista, et vilets... no, selle võib ju pooleli jätta ja selle ajaga midagi paremat peale hakata! Lugeda kohustuslikku head ilukirjandust ("Norra mets" nt.), teha neid asju, mille eest raha saab, või neid teisi, mille eest saab head tuju.

Tegeleda oma elu paremaks elamisega. Tundub, et nii justkui võikski saada, nii võiks olla. Ja kui kedagi teist teleka ees ei ole sel hetkel, kui ma oma päevast mingi aja sellele kastile pyhendan, siis saab seda teha koos rõngaga.

Rõngal on häid ja halbu omadusi - rõngas nõuab natuke ruumi ja samal ajal ei saa nt muusikat kuulata, kui 'Tihast kuidagi natuke jaburalt kaela ei riputa. Telekat saab vaadata. Seda ma teen selle juurde peamiselt just selle pärast, et muidu pool tundi seista ja seina vaadata on justnagu veidi nõme. Saaks ka raadiot või mignit mittepleierilist heli kuulata - ööylikooli nt, aga see nõuaks suuremat asjade ymberpaigutamist. Rõnga juures on see hea asi, et see on hetkel mulle sobiva pulsiintensiivsusega. Ma ei jaksa väga yldse joosta, ujumine on raha eest, rattaga praeguse ilmaga ei sõda (ja mul polegi vist korralikku ratast...), aga rõngas... noh, ei võta nii võhmale, et ebameeldivaks läheks, aga võtab pulsi natuke yles, sinna, kus ta olla võiks. Võibolla peab migni aja pärast hakkama kuidagi otsima võimalusi sellele kaalu lisada, et endiselt paras oleks, aga mitte veel.

Jah, elu on ilus ja On Hästi.

Kommentaare ei ole: