19. aprill 2012

virisen maailma vastu!

Täna paistab mind olevat tabanud masendus ning õiglusejanu.


Ei ole aus, kui yhel inimesel on teise kohta rohkem isiklikku teavet (ning pahategemisevõimalust) kui teisel. (See häirib mind ainult niipidi, et ma ei taha enda kätte rohkem saladusi kui ma enda omi välja annan. Välja anda võin rohkem ka, niipidi hullusti ei häiri.)

Ei ole "õiglane" kui keegi saab napist ressursist justkui suurema tyki kui teine. Siinkohal olen ilmselt kakelmas maailma paratamatusega - inimese aega võrdselt kõigi vahel jaotada on võimatu ja ilmselt mõttetu, aga mingi rahulolematuse ja jama maik on kukla tagapoolel selle kyljes ometigi.

Ei ole viisakas, kui yks inimene peab teiste usalduse ja läheduse võitmiseks tegema palju ja teine imevähe. Ja kripeldabki ja tekitab negatiivseid emotsioone, mis siis, et ma annan enesele mõistusega aru, et ma ei tea kunagi yhegi asjade käigu tegelikke taustu-tagamaid ega saa omavahel võrrelda erinevate inimeste eriaegseid pingutusi.

Mingi nõme ja ebaausalt korraldatud maailm on see selline!

Kommentaare ei ole: