30. oktoober 2016

Niisiis oli mul vahepeal järgmine depre-auk. Kirjapandust väga palju hullemaks ei läinudki. Tyli oli peamiselt kujuteldav mu enda ajukeemia pealt ja tegelikult kõik hästi.

Vahepeal juhtus veel hästi mitu asja, aga ma ei viitsi neist rääkida ega kirjutada enam.

Praegu tegelen sellega, et oma maailmas aktiivselt kaasa rääkida. See on... huvitav ja natuke raske, aga tundub kasulik. Mõned nädalad tagasi mängisin tegelasega päev läbi sõjalist lauamängu ja kusagil viimase veerandi peal märkis ta mulle suitsupausil, et ma olen liiga passiivne. Et nii ei võida. Et ma ainult reageerin. Mis... noh, oli tõsi. Oli tõsi hoopis suuremas pildis kui ta parajasti ytles, sest ega see on see, kuidas ma oma elus yleyldse olen. Kohane maailmaga, saa sellest valutult läbi ja õnn tuleb... kusagilt? No aga siiamaani ei ole ju tulnud.

Otsustasin riskid ja muu sellise teadlikult sihilikult ymber hinnata. Ei ole vaja karta. Mis on kõige hullem, mis saab juhtuda? Ilmselt see ei ole ära suremine, _kõigi_ ymbritsevate inimeste kaotus, igavene nälg vms. Ma saan muuta seda maailma sellises suunas, nagu ma tahan. Niisiis käis mu laelamp mulle juba tykk aega närvidele ja takistas kapiukse avamist. Ma võtsin kätte, ostsin uue lambi. Ilusama ja sobilikuma. Panin selle täiesti ise yles. Elektrijuhtmete yhendamine ja puha. Olin sigaõnnelik. (Siis helistas ema kurva uudisega.)

Ivakene aega hiljem sattusin lugema WBW yhte postitust, mis rääkis sellest, kuidas meil on kõigil iga päev umbes sada 10-minutist ajatykki. Ja et ilmselt ei tuleks kahjuks mõelda, kas yks või teine tegevus väärib endale kulutatud aega. Osad väärivad ja osad mitte, see on loogiline. Aga seda endale meelde tuletada, et võib kysida "Kas see teeb mind rõõmsamaks või paremaks? Ei? A miks ma seda siis teen?".... kasulik.

Õpin uutmoodi olema, äkki seekord läheb paremini kui varem on läinud.
Ainuke keeruline koht on see, et raha ei ole praegu kättesaadav. Ma jäin ilma oma telefonist ja kõikidest kaartidest, nii et mul on täpselt null kasu viiest rahast pangakontol - ja piim on otsas ja filtrid ka... Ah, eks ma mõtlen midagi välja.

Kommentaare ei ole: