10. detsember 2006

Veel üks päev õhtusse jõutud.

Suisa palju asju on viimasel ajal tehtud saanud. Näiteks värvisin ma juba kolmandat korda ära lipu kanga. Tulemusega rahul ei ole, aga rohkem seda paranadada ei saa. Värvi ei jää enam sellele peale. Nüüd võiks seda kavandit teostama hakata.

Lillekülas sai täna hulk kive ühest kohast teise veetud, pottsepakäruga. See on üks eriliik kärust, sinna on oluliselt mugavam kive mahutada ja sellega on palju lihtsam neid transportida. Kogus, mille ma ära liigutasin kokku, oli 300 kivi. Selleks kulus nii umbes 4 tundi, koos kaldtee paika panemisega. Siinkohal tuleks ära mainida, et õues on oktoobrile sobilik ilm.

Peale seda sai Liisi juures Rohani tantsud valmis mõeldud. Ja kirja pandud, lootuses et need osaliselt meelde jäävad, sest kirjapandu pole just eriti detailne.

Mõtteid sai hautud ka muude asjade kohta. Ühtegi tarka järeldust ei tulnud.

Mulle meeldib linnas käia ja ennast boheemlikult tunda. See ei õnnestu eriti tihti ja siis ka mitte eriti hästi. Aga ma ei lase ennast sellest häirida, enesetunne olevat ju see, mis loeb. Samas, liialdada sellega ei saa/tohi. Muidu tekivad kummalised purjus vene rokipeerud juttu ajama ja külge lööma. Õnneks läks ta üsna ruttu trammist maha... Phuhh. Ma vist olen liiga viisakas, ei suuda inimesi pimedasse kohta saata.

Tegelikult mul polegi palju öelda. Oli lihtsalt tahtmine midagi kirja panna.

2 kommentaari:

Tindarien ütles ...

maitea, pimedasse kohta saatmine pimedas öös on kole riskantne ettevõtmine! Kui aadress täpsustamata, vaidle siis pärast, kui juhtub tõsiselt võtma su saatekirja.

Tho ütles ...

Õnneks see eriti öö polnud ja varsti on juba pööripäev käes...