27. august 2007

Kutse.

Hee. Ma sain inspireeritud. Alates neljapäeva õhtust võite pisukese etteteatamisega (no helistage näiteks) igal ajal minu juurde Tartusse sisse sadada. Kui teil vähegi õnne on, ei ole ma parajasti koolis ja kui õnne on kübeke rohkem, on mul teed. Või kakaod.

Ühesõnaga olen ma igati muhedate vahvate poole valgeni venida tohtivate ilmaasju arutavate küünalt, teed ja näputööd täis õhtute poolt. Päriselt. Tööd on seejuures täis minu näpud, see pole kellelegi kohustuslik, keelatud ka mitte.

On ju tore mõte? Iseenesest käib see põhiliselt kooliaja kohta, mis päris varsti algab, ja talve.

Aga noh jah. See nõuab endale diivanipatjade tekitamist, näiteks, ja mõnedegi küünlaaluste. Ja uusi kardinaid oleks ka õigupoolest vaja - kahte suurt ja tumedat, ühte õhulist ja kerget. Sedasorti värk meeldib mulle, pole parata. Pyy võib ka lõbustada - ta oskab juba päris hästi laulda, kui laulud kaasa võtta. Samas ei ole ükski neist asjust hädatarvilik, esmane varustus on juba olemas.

Ühesõnaga, kokku lepitud?

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

lahe!
kleidimeisterdamisõhtud! jaa! jaa! jaa!
*jätab meelde*