4. september 2007

Oih.

Ma avastasin eile kaks asja. Vähemalt.

Esiteks - ÕIS polegi kokkuvõttes päris nii hull kui alguses tundus.
Teiseks - Ma ei saa poolpimedas korteris üksi ja hiirvaikselt olles lugeda Lovecrafti. No ei saa, sest iga naabri krõps peale seda kõlab nagu midagi kujuteldamatult kohutavat. (muig)

Öösel nägin und. Pikka ja huvitavat, ärkasin alles äratukella peale ja kirjutasin pool tundi unenägu üles. Ehk riputan siia ka, kui õhtul ta arvutisse toksitud saan, hetkel on see paber kodus.

Täna sain ka mõned asjad teada.

Esiteks - Ülikooli kohvik on kallim kui tundub.
Teiseks - Varsti tuleb üür ära maksta. See eeldab koristamist ja seinte pesemist. Mingisugune tundmatu plekk on soolaleiva ajal seina peale saanud, ma kahtlustan selle tekkimises lambijuhet.
Kolmandaks - ma pean juba nüüd mingeid vabaaineid võtma, et mitte õppekavast maha jääda punktide arvestuses.
Neljandaks - uni on.

Ühesõnaga peaks raamatukogust koju minema, (oi, nüüd tuli kuri onu ütlema, et ma jalga laseks siit.)

Ahah. Noh jah. Et siis, kuhu ma jäingi. Koju minema. Jah, enne tuleb raamat osta. Ja veel mõned asjad ära teha - linnas.

Side lõpp. Päikest!

Kommentaare ei ole: