3. september 2007

Vahepeal

Istun ülikooli kohvikus ja teen aega parajaks. Esimene aktus - üldine, terve ülikooli oma ja sellele vaatamata päris väheste osalejatega on juba läbi. Lukas rääkis muhedalt, Kruusa seevastu täiesti igavalt ja Peeter-Johannesel oli kehv diktsioon (või rääkis ta mikrist mööda, ma ei saanudki aru).

Esimesel päeval, kui olin siia tulnud, sai asjad lahti pakitud ja siis meloni tänavasse suundutud. Seal oli lahkumispidu - mõlemad elanikud kolisid umbes järgmisel päeval välja ja uusi sissetulijaid polnud silmapiiril, maja ootab kevadel lammutamist. Kurb, seda enam, et oli aru saada, kui tohutult palju häid emotsioone seal tekkinud oli, ja kui tohutult hästi sellega seotud inimesed omavahel läbi olid saanud (saavad siiani). Mingi hetk liitud mulle enam-vähem pooltuttava seltskonnaga Ott, kes sinna sisse kuulus, koju jõudsime nii viie-poole kuue paiku hommikul. Reede jäi vahele, uni oli.

Laupäev algas see-eet varakult, sest oli esimene kuupäev ja me põgenesime näitu vaatama pidanud hullu omaniku eest linna. Kui ma nii kolme paiku tagasi koju tulin, oli perenaine veel aias, oli aru saada, et ta oli mind oodanud. Kirjutasin talle paberi peale näidu välja ja siis ta läks ära - sisse vaatama ei tulnudki, kuigi ma olin ilusti ära koristanud kõik.

Mõne aja pärast oli kõik velgi rohkem korda pandud, voodi ümber tõstetud ja lodud tingimused külaliste tulekuks. Kõige esimesena jõudis õnneks koju Ott (nagu pidigi), siis mängisime natuke Pyyga ja varsti olidki esimesed külalised kohal - Inwe, Kirves, Riion. Varsti tulid ka Liis ja Elo, kes olid Rauli ka kaasa võtnud, kuid kes keeldus enne sisse tulemast, kui ma ise talle õue järgi läksin, sest ma polnud teda ametlikult kutsunud. Heakene küll, igaühele oma normid. Kõige viimastena jõudsid Liisa ja Kris. Siis oli pidu.

(Ja nüüd on mul kibekiire teisele aktusele. Headaega, päikest ja kõike muud. Veidi igatsen Tallinnasse.)

Kommentaare ei ole: