25. september 2007

Sedasi siis

Elu on ebaõiglane. See pole vist kellelegi uudiseks, aga ometi nördin ma iga kord, kui selle jälle avastan. Väga ammu pole näinud nii ilusat ilma kui väljas oli, kui siia raamatukokku tulin. Igal muul ajal võtaks ma, kui aega veidigi oleks, raamatu ja läheks pargipingile istuma ja lugema või jalutaks niisama. Täna ma vaatasin seda ilusat ilma ja leidsin, et on ikka nõme lugu küll, sest ma tunnen ennast nii kehvasti ja väsinult, et loobi või sussi (rahahunniku pihta näiteks, nagu tolles mängus). Vastik on mööda oma tubagi tuikuda, midagi teha ei viitsi ega taha, aga magada tundub ka ajaraiskamisena...

Olen niisiis eilsest õhtust saati Tartus. Bussis hakkas imelik. Ma lugesin "Rapanui vabastamist" (absoluutselt kohustuslikult hea raamat!, muuseas) ja avastasin mingite lõikude juures ikka ja jälle, et selle inimesega, kes suutis niisugused asjad välja mõelda või ära sõnastada, tahaks tuttavaks saada. Ei, päriselt ka - väga mitmed mõtted ja meeleseisundid tulid ilmatuma tuttavad ette, ainule et ma pole neid kunagi osanud öelda. Kahju, et unustasin need kodus arvutisse trükkida, nii mõnedki lõigud vajaksid tsiteerimist - seletaksid ehk mõningaid ilmeid, käitumistki. Ühest kohast ei julenudki bussis edasi lugeda - kartsin, et kui koht märkimata jääb, kaotan ta raamatusse ära ega leiagi enam, nii et vaatasin lihtsalt nõrgas sinises kumas bussist välja ja jäin magama.

Jälle jätan ma selle postitusega jupi elust vahele, sest see ei ole enam väga ajakohane või ei sobi lihtsalt teiste mõtetega kokku siia. Aga et need siiski päris ära ei ununeks, võin ära mainida, et:

  • reedel tulin õhtul koju ega teinud midagi
  • laupäeval tegin Mustamäel kooki
  • pühapäeval tegin vööd, väga aktiivselt
  • pühapäeva õhtul olin Uue Maailma päevadel
  • esmaspäeval üritasin vältida vanaema, kes kogu aeg mind bussile või rongile kiirustas, et ma liiga hiljaks liikuma ei jääks Tartu peale.

Vot sedaviisi. Homme saan vormi (heheeee, naljakas mõelda) ja siis on ainult neljapäev ja reede veel - ja siis on laupäva hommik, kui ma lähen metsa. Oh seda aega, lausa lendab teine.

Pange tähele, väljas on tänahomme täiskuu.

Päikest,

Kommentaare ei ole: