1. mai 2008

Volber lõunas

Ma ei mõista.

Esiteks ei saa ma aru, kas asi on kevades või olen ma hakanud rohkem Tartus toimuvatel üritustel käima. Enne ei tundunud nagu midagi toimuvat, nüüd aga on kogu aeg Tartu vahet sõitmist. Või vähemalt lõuna pool käimist on rohkem. Selle oma päevakavasse mahutamine läheb aga keeruliseks, sest tööks on ka aega vaja.

(Hilisem lisa: Et natuke pealkirjale vastavat juttu ka ajada, siis olin ootamatult eile Tartu tantsuklubis. Ei olnud kaugeleulatuvat plaani seal olla, aga juhtus nii. Peale tantsuklubi läksime sinimanidega edasi Lodjakotta. Seal oli mingi pidu ja hunnik lõket.)

Teiseks ei saa ma aru, kuidas ma kõike jõuda kavatsen, mis mul vaja on.

Kolmandaks ei saa ma mõnede inimeste küsimustest aru, või noh... Jah, loogika aitab nii mõndagi seletada, aga miski ei jõua mulle ikkagi kohale. Kas ma siis tõesti tundun niipalju õnnelikum?

Kommentaare ei ole: