14. detsember 2008

kokkutulek+

Oli Dragoni foorumi kokkutulek.

Kostyyme oli kahjuks vähevõitu, aga need mis olid, olid korralikud. (Mõeldes teismelistepundile taaskehastajate esituses või Bloody Mary'le). Eriti, eriti jäi muidugi silma yks noorsand - no mis sa teed, kui mõni lihtsalt rõõmustab silma, eksole - konkreetsel isikul on muidugi ka varem õnnestunud sarnastes rõivastes sarnaseid reaktsioone esile kutsuda, ja asi pole yldse ainult minus. (Kysisin mõne tuttava käest järgi :P)

Mängida sai - munchkinit ja Katani Asutajaid ja Sabotööri ja veel Munchkinit, siis sai... mm, mööda maja ringi joostud ja Chuck Norrist otsitud, jälgitud, kuidas Don puuautomaadiga kohtunikelt oma võistkonnale kõrgemaid punkte yritab välja veenda (kuhu see kõik sihtivat näis ja mida sellega ette võeti).

Juttu sai ka ajada, loomulikult. Näiteks anti mulle käsk Tarbatu ymber hõljuma asjuda, või vähemalt orbiidile. Mõned tykid head nõu anti ka yhe ja teise asja suhtes - ja kummalisel kombel avastasin ma ennast kiiresti kiiresti rääkimas ära asju, mida ma just inimestega jagama ei kipu.

Ära eksitud sai. Rakvere juures ehitatakse liiga palju, kolme aastaga läheb kaart valeks - või vähemalt piisavalt ebatäpseks, et pimedas loksuvas autos bussipeatuste järgi sõites vale olla. Ja, kust mina pidin teadma, et selle ringtee paarisajameetrises kaardi pealt väljas olevas osas on veel yks ristmik! Ei, jõudsime kõigele vaatamata õnnelikult kohale ja mulle langes sylle au lausa yks teine autotäis uuesti õigele teel juhatada (õnnestunult, telefoni teel).

Nii jah.

Mulle tulid täna Tartust kaks ilusat asja koju. Kuidas saada kätte asi, mis asub teises linnas, kui sinna sattudes on taskutes alati tuul? Lihtne. Tuleb paluda tuttavat, et näe, ma kannan sulle raha yle (siisjasiis), kas sa saaks mulle need asjad osta. Ja kyll kättesaamist annab kokku rääkida. Kalendriseesamune - muutub vaikselt yha aktuaalsemaks ka minu elus.

Siis tuli ka yks hoiatus, aga seda juba varem. Kena oli et tuli, muidu ma oleks võibolla jäänud keset kauba vastuvõtmist lolli näoga enda ette vahtima, puhtast ootamatusest. Ja noh, kellele ma ikka saan helistada pool kymme reede õhtul, et kysida mis oli krahvi naise nimi, ja saada sellele õige vastus. (Ma ju tunnen nime ära kyll kui see mulle vastu kargab, aga see ei tähenda et mul selline teadmiskilluke vabalt võtta oleks. Mul on selle eest teised, Tolki teoste kohta käivad killud nagu see yks mis kunagi oluliseks osutus. (Ja häbi neile ordukatele, kes ei tea kolme põhja jäänukriigi nimesid öelda, mingis mõttes. Kuigi, kui oleks teatud, siis oleks elu teisiti.) )

Rohkem veel tuli ilusate asjade mõtteid. Kohekohe saab valmis vöö, sinna juurde tuleb kududa kindad. Yhed väga konkreetsed kindad, väga konkreetsete omaduste ja asjadega, labakud. Ja eile yles leitud pärlid tuleks nöörile ajada. Kui nyyd niit ka varsti välja ilmuks... Ei, pole midagi muneda, kindad on vaja kududa ja leib kypsetada. Ja lugeda tahaks ju ka. Kui see kõik nyyd ainult ei lõppeks sellega, et ma olen tantsuklubis väsimusest tige. (Mm, jaah, ma olen teada saanud, kuidas seda ära tunda. Äkki aitab see teadmine natuke edaspidi.) Oeh, oeh, oeh.

Ei, kõik on suurepärane.

Kommentaare ei ole: