19. veebruar 2009

tyhjast

Millal oh millal ma jõuan ennast ometi kord välja magada? Liiga vähesest magamisest kombinatsioonis padja ebatavalise kõrguse, harjumatu niiskustaseme ja temperatuuriga tulevad õigete tegurite koosmõjul paistes silmad. Ma teadsin varem ka, et need asjad kokku (juhtub näiteks telgis magades) mõjuvad fyysiliselt "just täpselt selle tundena", aga ma ei teadnud, et see välja paistab paistes silmadena. Täna siis viis tundi ja rekord - poole tunniga ärkamisest siia, yhistranspordiga.

Otsustasin eile õhtupoole, et tyhja sellest, et lyhike öö ees, ma kavatsen võtta mugava koduse õhtu. Raamatu, kyynalde ja teega. Kyynalde ja teeni ei jõundki, aga raamatu lugesin läbi. "Last Watch" nimeks. Isegi kujunduselt harmoneerub ylejäänud kolmega piisavalt hästi, kuigi on veidi liiga suures formaadis. Häbi kyll raamatut kujunduse järgi sedasi hinnata, aga mulle meeldib, kui yhest asjast rääkivad raamatud on sarnases kujunduses. Positiivseks näiteks võib siin võtta eestikeelsed Tolkieni asjad (v.a. "Hurini lapsed"), kõik oma kuldsete/vaskiste selgade ja roheliste tagakaantega. Isegi "Kääbiku" hankisin endale sellisel kujul. Ja kui kellelegi kivises kujunduses "Sigtuna väravad" ette peaks juhtuma kusagilgi, siis ma oleks selle äraostmise võimaluse yle ylitänulik. Kui mu info on õige, on see ainuke selline, mida mul veel pole.

Raske on uskuda, et juba on suurem osa veebruari läbi. Kerge paanikahõng hõljub ka õhus sellega seoses, kannatamatus ja värk. Kas ma olen kõik õigesti teinud? Kas ma vaatan õiges suunas? Äkki on see kõik siiski ainult endapett ja manipulatsioon? Ma tean, mida ma tahan, ja vaatamata kõigele hiljutisele ei ole see põhiolemuselt muutunud. Kuigi mõnele võiks ehk nii tunduda, vaadates _kui_ kergesti jooksis kokku tolle Kristjani juhe. Ma saan täitsa aru kuidas ja miks selline jooksutamine lõbus võib olla. Kuni see yle piiri ei lähe.

Tööl olen ja mind kimbutab vaatamata kohvikus toimuvale pressikonverentsile (hmm, mhmh, tõesti on nii) hommikune igavus. Millest võib aru saada, vaadates kui palju sõnu ma teen tyhjast.

Aga ilusat kevadet!

Kommentaare ei ole: