10. märts 2009

elust

Niipalju siis kasulikult ära kasutatud ajast siiamaani. Ma olen põhiliselt arvuti taga istunud, poole ööni või veidi kauem lugenud ja avastanud, et ma suudan järjest varem yles tõusta. Viimased kolm-neli päeva raudse järjekindlusega 10 min enne äratuskella. Vaatamata sellele, et kaks viimast olen ma äratuskella vastavalt 10 min varasemaks sättinud. Nii on tekkinud hommikuse lehelugemise ja teejoomise aeg.

Tegelikult peaks aga tekkima õhtune harjumus vööd teha. Võimalik, et selle senine puudumine on kinni selle taga, et ma ei saa ennast omas toas kuhugi kinnitada. Palu või isal konks seina sisse panna, siiralt. Ukselink oleks võimalus, aga kuna uks logiseb natuke, on see võimalus liiga häälekas. Rõduukse link võib nyyd juba isegi kõne alla tulla, peale erinevaid koristustöid. Ja paelategemine on ysnagi hädavajalik, sest jah...

Ja vähemalt võiks ju võtta ja mõned mängude protokollid yles tippida. Nagunii peaks, ega see õnnetu Wiki iseendast täiene. (Keelteoskus tuleks ka kasuks.)

Kuidagi... enda keskel on olla. Hetkel veel. Tavaliselt kaob see tunne umbes kolmapäeviti või mõne muu uudise tagajärjel, nii et ei tea, mis ma homme õhtul asjast arvan. Võibolla tõmban maski pähe ja unustan ennast ära - ja tunne ennast hommikukski hästi, aga võibolla ei õnnestu.

Kommentaare ei ole: