18. september 2009

uuendan

Aga mul on uus rõngas! Ilus roheline asjake ja ehk on tast kunagi kasu ka.

Teine tore asi: ma vtsin viimaks ometi kätte ja õppisin ära, kuidas panna Lumetihane täpitähti kirjutama minu eest. Numbritega läbi ajada on kuidagi tyytu.

Kolm tulevat päeva olen järjest poole yheksast viieni tööl. Ja tuleval reedel-laupäeval teenin tulevaks kuuks lisaraha - poole kuu palk poole kohaga töötamise eest on natuke liiga vähe siiski. Kuna laos on inventuur käsil, vajati sinna abilisi, nii et...

Viimati Tartust Tallinna poole hääletades sattusin lõpuks eriti uhke kiire auto peale... Mille juht muidugi kiirust maksimaalselt ära tahtis kasutada. Suur enamus teest möödus 120-130'ga ja mõned möödasõidud olid ikka nii napid, et kyyned pidi peopessa suruma. Mis teha, kallis auto tagumiku all viib mõnel mehel mõistuse peast. (miskine Volvo linnadžiip oli, ilge hulga lisafunktsioonide ja muu sellisega, sisseehitatud telefon näiteks)

Põhiliselt olen tubli, ainult loengutes kohal käimisega on just nii nagu on. Pooleldi syydistan tööd, aga vähemalt teise poole eest vastutavad tantsujalad.

Kommentaare ei ole: