5. november 2009

ajutine pagendus

Koerale öeldi, et tal on liigesepõletik. Kaks nädalat tubast režiimi ja terve ports talette, joosta ei tohi mingil juhul, mis muuhulgas tähendab, et pissitamas käiakse ka koduhoovis rihma otsas. Suurt kasvu elukas ja ilmselt läksime liiga vara täiskasvanute toidule yle - suured koerad ja pikad kasvuperioodid ja muu selline.

Kool on. Uued ained, uued ruumid, uued õppejõud, aga mitte iga päev ja kogu aeg. Mõnikord on vanad ained ja vanad kohad ja vanad tuttavad õppejõud ka. Ja pool aega on nagunii töö. Ja yhes loengus antakse meeletult palju kodus teha (võrreldes teistega, mitte yldiselt...) ja mitmel päeval on keset päeva augud. Oleks meil ÕIS, siis saaks need ilusti juhuslike ainetega ära täita, aga meil ei ole ju toimumisaja järgi otsingut tegelikult.

Huvitav, kas eksami tulemused saa vasti teada ja kui saa, siis kui varsti (või äkki on need juba yleval?).

Koju me enam eales ei lähe
koju me enam eales ei saa... või midagi sellise laulu moodi kõlab peas ringi. Ei ole tore.

Veel ei ole tore, et ma olen kõik see aeg tööl, mis Mardilaat toimub. Ei ole väga vahva lihtsalt. Ma tahaks ju ometigi näha, mida toredat isetehtut nad seal myyvad. Kõige koledam on asja juures, et yhelainsamal õhtul, kui nad laadaga kauem lahti on, olen mina kauakaua tööl - vist oli sydaööni välja pood lahti. Ainus võimalus on viimase päeva hommikupool, ja see nõuab kah uneaja lyhikesekslõikamist.

Ja muidu olen ka natuke tujust ära ja mures. Emotsioonid ei tee neid saltosid, mida peaksid. Hirm hakkab.

Aga tantsuklubi oli tore, mis siis, et ma liiga väsinud olin, et seal kõike õigupoolest nautida. Palju keni noori tantsida oskavaid poisse, kuigi minust ei ole ilmselt ilus neid noorteks tituleerida. Aga siis vähemalt on, kellega tantsida.

Verd käisin andmas, seekord neile isegi meeldis mu hemoglobiin. See tähendab, kunstlikult yles löödud, paaripäevase eriti rauarikka söögisedeli abiga veidi yle normi tõstetud number. Loomu poolest on teine na madalavõitu. Oh well.

Aga miskit lumelaadset ollust tuli natuke, seegi oli tore. Mulle meeldib seda sorti kuiv ja kylm ilm väga, november peakski yleni sihuke olema.

1 kommentaar:

Punane Hanrahan ütles ...

Peaks ka end veristada laskma, polegi seda enam ammu juhtunud:)