25. juuni 2010

tehtud ja tegemata

Imelik pyhadeeelne tunne on. Kaks päeva veel ja siis ma sõidan ära. Nii kauaks kui juhtub, nii kaugele kui juhtub, aga miks mitte ka nii kaugele, kui saab.

Kaasa võtan kindlasti lainetega ja reisiliku päriselu-"SiniseMärkmiku" ja yhe teise ka. Ja kõik eluks vajaliku selle kahe nädala jaoks, nii et selle ajani saaks peaaegu tsivilisatsioonita hakkama. Telefoni võtan igaks juhuks ka, väljalylitatud kujul. Turvavõrk, mingis mõttes.

Elu läheb vaikselt. Sain teada, et kultuuriteooria eksamit tuleb ka sygisel uuesti uurida. See on kolm eksamit augustis, aga nende pärast ma praegu ei muretse. Need on augustis ja sinna on terve suvi aega. Lyhike ja lõbus suvi tuleb sellest, ma usun.

Juba mitumitu päeva kibelen kuhugi tantsima, aga ei saa. Jaaniõhtul vist Vabaõhumuuseumis toimus midagi, aga jaaniõhtu oli niisama ka tore. Nii pool tunnikest umbes - transpordiaeg - kahtlesin siiski, et kuhu peaks minema. Et kui nii väga tantsida tahan, siis kas on mõtet sinna mitte minna, kui on ilmselt tore pidu? Aga ta paraku on asustusest yhistranspordiga liikudes siiski veidi liiga kaugel ja yksinda ei kutsu minema. Oleks mõni sõbranje ka hakkamas olnud, oleks võibolla isegi läinud ja kahetseks hetkel hoopis, et polnud seal, kus tegelikult olin. Väga ei kahetse ka, sest tegelikult oli tore.

Tantsimiseks tuleb ilmselt siis folgilaupäev ära oodata - ma ei tea, millal sel aastal lõunas karusepäeva tähistatakse ja sinna jõudmine oleks juhuste kokkulangevus. Samas, mine tea - võib ju olla, et tähistatakse sel nädalavahetusel, kui mul veel puhkus on ja võib ju olla, et ma olen selleks ajaks siiski juba tagasi - ja võib ju olla, et ma isegi tihkan sinna jälle minna. (Vaatab mõtlikult parema käe sõrmi...) Kuigi on hulka tõenäosem, et peetakse nädala sees, õigel päeval, ja sel juhul ma olen tööl. Aga folgilaupäev on vaba ja ma vist ikka sõidan sinna tantsima. Tõesti igatsen seda asja - varem polegi vist nii teravalt märganud.

Jaanipäeva päeval, peale ebaõnnestunud loomaaiakatset ja poole päeva mahamagamist sain niipalju siiski tehtud, et endised nelikymmend lõngakera moondusid võluväel veidi rohkemaks kui kymneks ja on nyyd meeletult palju paremini hallatavad. Samas tekib mul endal juba kysimus, kuhu kõik see pael pannakse, sest seda saab sealt ikka hirmus palju.

Mida ma veel rääkida oskan? Reisinärv on, muud midagi.

Kommentaare ei ole: