1. august 2010

tegemist

Kell on öösel ja ma hakkan vaikselt ära väsima. Vähehaaval, väga vähehaaval, aga ikkagi. Kolisin just allkorruselt teleka eest yles, omaenese kylma tuppa, sest mõned vajalikud materjalid on siin. Teleka suhtes - hämmastav, kui hästi hoiab mõistust ärksana mingisugune valik dokumentaalsaateid a la NatGeo. See jutustab vaikselt tagaplaanil omaete, mina kuulan, mõlen kaasa ja käed aina käivad.

Tegelikult tahtsin kurta, kui palju on teha ja kui vähe on aega, sest kallid ylemused head inimesed määrasid mind tööle täpselt neil kolmel tuleval päeval, mida mul kõige hädamini oleks vaja käsitöö jaoks. Teoorias on võimalus ka tääpäevi kolleegidega ära vahetada, aga praktikas poleks sellest praegu väga palju abi - ma näeksin hirmsasti vaeva, et veenda yhte või teist inimest oma vaba päev kolm päeva hilisemaks lykkama ega saaks palju rohkem tehtud, sest see kaotaks ära selle absoluutse kiirustamise vajaduse, mis mind kõige edukamalt tegutsema sunnib.

Aga mis on veel vaja teha ja mis on praeguseks valmis, välja otsitud või muidu ette nähtud:

  • T. mähised on korras, täna õmmeldud.
  • pika särgi toorik on valmis ja allserv palistatud. Ylejäänud palistused jäävad viimaseks, sest ma pole kindel, äkki ma jõuan sinna mingi paela kylge panna.
  • hall villane umbkuub sai just staadiumisse, kust edasi oleks jälle vaja õmblusmasinat. See tähendab, et põhiõmblused saavad edenema hakata, kui töölt tagasi jõuan, sestma ei taha öösel masinaga suristada. Kodused suudavad ysna hästi toime tulla vaiksete, tavapäraste öiste helidega nagu telekas (sest alatihti jäädakse selle ette magama), aga masinaheli on liiga eripärane.
  • umbkuue pael on olemas, kohe hakkan seda kaelusele kylge panema.
  • N. papude juurde on ka mähised olemas. Paelad, millega neid lisaks veel kinni siduda võiks, on kuijõuab-asi ja järjekorras peale kaelusepaela kylgeõmblemist.

  • T. hall umbkuub tuleb lõpuni kokku õmmelda
  • sellele tuleb paelad kylge panna
  • yles tuleb panna yks lihtne kollase ja rohelisega pael (mitte see peen Virunuka oma, millest alguses unistasin) pika särgi kaeluse ja varrukate jaoks (kokku mitte yle 3 meetri)
  • yles tuleb panna lihtne muud värvi pael vaipkleidi otste jaoks (koku umbes 2.5 m)
  • mõlemad paelad tuleb asjadele kylge panna.
Aega selle tagumise nimekirjaga toime saamiseks on kolmapäeva hommikuni. Homme öösel tahan magada - kahte ööd järjest pole vaja katsetada, kui teisele ööle järgneb ka tööpäev. Liiga suur vigade võimalus rahadega asjatamisel. Niisiis, mul on homne õhtupoolik kuni ärakukkumiseni, ylehomne hommikupoolik sõltuvalt ärkamisvõimest ja öö vastu kolmapäeva. Äkki isegi õnnestub.

Ma olen igaks juhuks välja mõelnud ka alternatiivid pooltele asjadele enda varustuse osas. Vanemaid riiete juppe ja osi on mul piisavalt ja need kipuvad olema piisavalt head. Ainult särgiga on praegu natuke nukrasti, aga paar lahendust on ka sellele välja pakkuda.

Kui liita siia juurde rahulolu oma finatside kordasaamisest (rehkendasin välja yldise eelarve poolekoha-kuudeks), siis tundub, nagu oleks asjad suhteliselt heas korras.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Good brief and this mail helped me alot in my college assignement. Gratefulness you for your information.