18. oktoober 2013

Di-jerrydi-do.

Ma ei saa enam aru, mis värk on. Emotsioonid tulevad ja lähevad kõigest muust suht sõltumatult. Valik asju, mis võiks eeldada, et mõjutavad (sest on varem mõjutanud), aga ei mõjuta:

  • pilved vs selge taevas. 
  • soe vs kylm tuba
  • laelamp põleb vs ei põle
  • tuba on korras vs segamini
  • olen söönud vs ei ole
  • olen liigutanud vs ei ole
  • kui palju ma kohvi joonud olen vs ei ole
  • teen vajalikke asju vs ei tee
  • keda ma näinud olen ja millal
  • kas ma tean, mida homme on vaja teha
Täna näiteks oli hommikul hästi kurb, halb ja nõme, aga nyyd laulan omaette di-jerrydi-do ja olen maailmaga rahul. Ringutamine tõi naeratuse näole, kui ma just parajasti kohutavalt kurb olin. Emotsioonid, niisiis, on lahti yhendatud kõigest harilikust ja ma ei ole tõesti sugugi kindel, mida see ytleb või tähendab. Isegi murelikuks ei tee, nii veider on. 

Kassid... üleeile pani Küpsis puurist plehku ja hirmutas mind sellega väga. Kusagilt yhest kohast konstruktsiooni vahelt, mitte lahtiununenud või sihilikult avatud uksest. Järgmisel päeval yks hetk läksin vaatama, mis toimub (ukse olin lahti jätnud, et Pioneeri suhtes mitte ebaõiglane olla) ja ta istus rahulikult uuesti puuris. Panin siis ukse kinni ja tegin kahtlusaluse augu läbipääsmatuks - telliskivi väljaspool augu ees võiks mingit eesmärki täita suuta. Õpetan Pioneeri, et kõigepealt tuleb natukene pisike pai ja siis tuleb hea söök. Uneventful. 

1 kommentaar:

Manjana ütles ...

täiskuu. eile olid emotsioonid paljudel täiega laes...