22. november 2014

Muudetud:

Hetkel olen veidi halvas tujus, pahane enam eelnevalt mainitud põhjustel ei ole. Kui homme viitsin ja meelde tuleb selgitada, miks täpselt ei peaks erinevas ebakaines olekus neiu mööda lumeporist linna tund aega koju kõndima (st, miks täpsemalt ma halvas tujus olen), siis selgitan. Kui ei viitsi, kustutan võibolla ära.

Muutus:

Peale ärkamist, hulka kohvi ja kena tykk aega kytmist ei õnnestu mul enam pahane olla. Mis mõttega? Täitsa ise ronisin sinna kuhu iganes, täitsa ise unustasin trolli peale minna, täitsa ise otsustasin, et veidi igaks-juhuks-toiduraha on veidi olulisem kulutus, kui takso. Olen pikemaidki retki ette võtnud - seekordne oli _ainult_ tund. Miks ma siis pahane olin?

Peamiselt selle pärast, et tundus, nagu õhtu oleks olnud valmistatud valedest otsustest. Hinges istusid teatavad ebakindlused (aga siis ma veel ei märganud, siis ma olin pahane parajasti või isegi mitte veel). Õnnetud sammupiirajad-pliiatsseelikud ei sobi kokku ilmaga, kus aegajalt on vaja teha hirvehyppeid yle lögaloikude. Jalga taasärritavad saapakesed ei sobi kokku pikema kõndimisega, eriti, kui kõik sammud on, nojah, lyhikesed. Ja mulle, noh, ei meeldinud asjade selline käik kokku kohe yldse. Samuti ei sobinud sihtmärgiks hästi mu koduke, tolleks hetkeks kaks päeva kytmata. Yldiselt jah... Pahane olin vast enim maailma peale, kus mu enda mõtlematud teod tekitasid mulle (väiksemat sorti) ebamugavusi. Muuhulgas ei vähendanud emotsiooni sugugi teadmine antud emotsiooni teatavast... ebaõiglusest? Ise teeb, ise kannatab, siis saab millegi välise peale pahaseks? No saab jah, pahasus ei lahtunud tolle tõdemuse peale mitte. (Aga nagu öeldud, siis kytmine, soe kohv ja normaalne kõhutäis aitasid tohutult.)

Muidu on... täna on kuidagi iseäralik, täiesti ootamatu ebakindlus võttis yks hetk võimust, miski arusaamatu halva eelaimdus. Põhjendamatu. Ausõna! Ise vaatan ka kõrvalt ja mõtlen "Oot, mis nyyd siis?" Kurtma ka ei kipu, kahtlustan kehakeemiat hoopis ja otsustasin vähemalt lähemad tunnid või emotsiooni lahtumiseni tegeleda eskapismiga telesarja või arvutimängu näol. (Ykskõik millise, peaasi et kaasahaarava.) See tundub ainuke mõistlik lahendus.

Kommentaare ei ole: