23. oktoober 2006

Taas koolis, taas kiire.

Esiteks, külmetumine juhtub kõige huvitavamatel aegadel. Kui eelmise nädala alguses piisas toonastest tegevustest neljaks päevaks haigeks jäämiseks, siis sel nädalavahetusel ei omanud laupäevane külmetamine mitte mingit mõju. Kuigi vähemalt sama külm oli küll... Mulle muidu täitsa meeldivad suured lahingtrennid, ent lahingute vaheajad oleksid võinud olla lühemad. Muidugi oleks ma ise võinud ka olla märksa mõistlikum ja kanda oluliselt soojemaid riideid. Aga minu joaks oli ju veel ilus osa sügisest, ja kes siis ikka nii paksult riidesse panna tahab. Tulemus jõudis kiirsti kohale - külmavärinad ja poole trenni ajal lahkumine, sest oli lihtsalt l-l-liiga k-k-khülm. Kodus oli parasjagu aega, et üles soojeneda, siis läksin koosolekule. Üllataval kombel said lauatagused kuus kohta isegi täis ja hunnik asju läbi arutatud. Arutluse tulemusd on mul isegi kirjas.

Tuleks veel vist ära mainida, et reedel sain teada, et kirjand, mille kirjutasin, hinnati ainult kolme vääriliseks. Kõigest kolme! Õnneks õpetaja usub minusse a laseb mul selle uuesti kirjutada. Tundub, et ma siiski lähenesin teemale vale nurga alt. Einoh, see on tõesti julgustav teadmine. Kahelda kirjutamist alustades, kumb saaks parema hinde - teemast mööda minev kirjand või puudulike näidetega kirjand, seejärel tuleb aga välja, et kugi oled omateada valinud kahest halvast väiksma, oled seeläbi kaasa saanud mõlemad halvad ja teine variant poleks kumbagi sisaldanud. Oh well, järgmine kord paremini.

Haige olemise ajal sain õnneks hea jupi tööd ka tehtud - balli-aluskleidi toorik sai valmis. Toorik selles mõttes, et see vajab veel head juppi viimistlustööd enda kallal. Eile lõikasin ka pealmise kleidi välja, ja poolteist kiilu sai juba külge õmeldud. (Kaheksast...) Kahjuks ei jõua ma täna küll enam mitte kuidagi käsitööd teha.:( Lisaks sellele, et mul on vaja saksa keeles üks tekstike arvutisse trükkida, kontrollitakse ülehomme meie lugemust - Tõde ja õigus, I ja II. Soovige mulle edu, sest ma pole alustanudki. Lisaks on homme ekskursioon erinevatesse elektrijõujaamadesse. Noh, kuidagi ikka saab.

Päikest!

Kommentaare ei ole: