11. september 2007

Praegust

Jess. Ma sain just teada, et ma pean kolm korda nädalas olema kahes kohas korraga, et oma vajalikud punktid kätte saada. Vahva. Tegelikult on see täitsa hea lahendus, sest sedasi saan ma kaks korda nädalas olla algajatele mõeldud norra keele tunnis, üleliigsena küll ja ilma ainepunktideta, aga see on mu edasijõudmiseks eluliselt vajalik. Kolmas kord on antiigi pärand, mis langeb kokku rahvalauluga. Üks norra keel langeb kokku usundilooga, teine kultuurilooga, mia ma võtma ei peaks tegelikult, aga mille võtmisest ma ei pääse, kui tahan õppekavas püsida.

Lisaks on mul pisike külmetus, ning selle koosmõju hommikuse samblatee ja öise nelja unetunniga ei paista mulle mingit mõju avaldavat. Kuidas nii saab? Oleks ju loogiline, et enesetunne vähemalt veidi mängib. Mitte et ma seda tahaks, aga siiski. Miks ma üleval olin? Kleiti õmblesin, sellepärast. Sattusin liiga hoogu, nüüd tuleb osa üles harutada, et ilusti istuks. Mõtlesin välja ka asjad, mida ma tahan enda riietuse juures balli jaoks parandada, ja selle, mida selga panna ülikooli aastapäevaballile - kui mul vahepeal paremat mõtet ei tule.

Ja hakkabki pisike ajaauk rahvalaulu ja norra keele vahel otsa saama, lähen loengusse.

Lehva!

Kommentaare ei ole: