4. detsember 2008

vahekokkuvõte, kiire

Niisiis, et mõned asjad korda ajada:

Telc on tõbras. (Just nagu lubatud, eksole:P)

Pannkoogitantsuga esimest korda kokku puutudes vali väga hoolikalt partnerit. Kui valesti valid, võib asi tunduda õudne. Kui õigesti, saad aru kui lõbus see tegelikult olla võib. (Oh the innuendos...)

Tartus saab yht-teist teha ja seal näeb inimesi. Inimesi näeb muidugi töö juures ka. Esimene kord, kui ma tunnen yhest teatud sõrmusest puudust.

Inimesi on huvitav võrrelda loodusnähtustega.

Võibolla hakkan ma varsti kangast kuduma. Triibulist säärast. Aga võibolla ei hakka ka.

Ma olen oma sule ära kaotanud. Täpsemalt tean ma päris kindlalt, et see asub siin ruumis, aga kysimus on, kus. Sulg on mõneks protseduuriks vajalik.

Detsembris ostavad inimesed raamatuid. Tunduvalt suuremas koguses kui muul ajal.

Peaks vist kõik olema... Ei ole ikka.

Päikest!

Kommentaare ei ole: