26. aprill 2009

käsitööst

Plaan Tartusse minna jäi ära. Ärkasin laupäeva hommikul mõttega, et mul ei oleks seal lõbus. Yldse ei kutsunud minema, kuigi ilm oli jube ilus. Tegin selle asemel õues päikse käes kõlamise tööd. Pool vööd, paar meetrit paela on eilne saak, nyydseks on uus vöö ylesse loodud ja ootab millal ma õue lähen. Ilusad asjad on.

Ja uuele vööle eelnes hulk pikslinikerdamist - kuna ma tatsin järgi proovida erinevaid värvivõimalusi, tuli joonistada (MS Paint jälle... ) skeem mida värvida. Lihtsate kavandite jaoks piisab tast kyll, aga seal oli nii palju nikerdamist, et kohe ära tyytas.

Õues on ikka veel ilusilm ja ma lähengi nyyd vist sinna. Järgmiseks nädalavahetuseks või natuke varasemaks on vaja veel nii palju teha. Võrru lähen. Volber ehk Tartus, ja hommikul Võru poole edasi, kui mulle vähegi vaba päev antakse. Kui ei anta, siis on veel rohkem aega varusid koguda. Õnneks veel veidikene öid ja asju on.

Päikest!

Kommentaare ei ole: