8. november 2010

päike paistab, meel on hea

Mõned kirjutavad joodikute näppamisest, mina kirjutan hoopis sellest, kuidas ma olen päris rahul oma esmaspäeviti alles pärastlõunal algava kooliga. Magama sain eile vist lõplikult kusagil kella nelja paiku, mis on liiga hilja, et hommikul viks kraps koolilaps olla. Ei kahetse sugugi.

Võitlen leebelt-ent-järjekindlalt kohviharjumusega loenguvahede ajal, sest see on liiga kulukas. Mul on nimelt mõte, et seda karmilt ja otse piirata ei pruugi olla mõistlik, sest midagi peab raha eest head ka saama. Seetõttu tundub arukas käituda nii, et koolis kohviisu ei tuleks - hommikul kodus juua ja võibolla teed termoses kaasa võtta (ja mitte kohvi, sest seda ma joon isegi liiga palju). Äkki nii annab vältida kulusid ja mitte teha liiga suuri järeleandmisi heaolus.

Karpidega on hästi. Kui ma ei oleks päris nii laisk kui ma hetkel olen, siis ma teeks kahest valmis ja yhest poolvalmis (ja kahest veerandvalmis) karbist yhispildi ja lehvitas sellega siin. Parktikas õuab see aga kusagilt telefoni otsimist ja siis telefonijuhtme otsimist ja ma ei ole kindel, et ma sellega praegu tegelda viitsin. Tegin kindlaks, et kui mul on yhte ja sama vilti kaks lehte, saan ma neist korraga neli karpi välja lõigata. Yhest lehest niisama kahte ei saa, ehk siis, planeerimine annab arvestatava säästu.

Laupäeval oli kooli juubeli tähistamine. Kummastav oli vaadata, kuidas kõik klassivennad on enam-vähem mõistlikeks noormeesteks saanud selle vahepealse aja jooksul, yks on pooleldi kiilakaks läinud ja väga mitmed 'väes. Klassiõdesid oli vähem kohal või oli neid lihtsalt vähem näha, yks oli poliitikasse läinud (esialgu kyll leebelt ja viisakalt) ja vähemalt yks lapse saanud. Seda kõike kooli lõpetamisest möödunud natuke rohkem kui kolme aasta jooksul. Tundub paljuvõitu ja ma hakkasin ennast järsku nende inimeste kõrval väga lapsikuks jäänuna tundma. Kes mõtleb oma firma rajamisele ja kes õpib viimaseid aastaid õpetajaks ja... Mina teen seda, mida mina teen. Olen rahul kyll, aga ma ei tea, mismoodi nii saab.

Äkki siiski võtaks ja pildistaks karbid yles.

Kommentaare ei ole: