16. jaanuar 2013

Räägitakse, et kui sa hakkad fyysilist tegema, siis miski hakkab teistmoodi minema. Ma ei tea, kas ma mõtlen seda endale ise välja ja efektid tulevad tegelikult hiljem, aga: ma olen mõned (umbes neli?) korda selle aasta jooksul käinud vesiaeroobikas. Eile ja täna ja tegelikult vist veel paar päeva varem ma täheldasin, et ma liigutan ennast meelsamini. Toanurgast oma pisikeste hantlite yles võtmine ja nendega ringi vehkimine on pea poolest kuidagi kergem tulema. Varem ma ei teinud seda peaaegu kunagi - või kui, siis väga ettekavatsetult ja sihiliselt ja suure eneseyletamisega paar nädalat järjest. Nyyd... mitte et ma kuidagi kogu aeg nendega taidleksin, aga see on kuidagi rohkem okei. Lugemisest pausi tegemiseks teetassi asemel. Umbes nii. Allkorrusel vett keema oodates kisub paigal seismise asemel ennast painutama ka. 


Need on head ning meeldivad arengud, isegi kui ma need endale tõesti platseeboefektiga ise välja ja kylge mõtlesin. 

Kommentaare ei ole: