20. detsember 2014

Kes tegi just viis tundi topelttööd...

Meil oli grupivestluses mõningane arusaamatus. Yhed sõnad ei viitanud tekstile, mis ma arvasin, vaid hoopis teisele. Tulemus: viis tundi tööd, mida ma tegema ei pidanud. Hulk teadmisi iseenda ja oma toimimise kohta, võidukas meeleolu pealekauba... Ja siis kuuled, et su töö oli, oih, vales kohas vale asja kallal.

Meenutab yhte korda, kui ma kartulivõtust veel päris hästi aru ei saanud. Meil oli maal traktoriga mingi häda ja algus muudkui venis ja venis, nii et pisi-mina võttis korvi yhte kätte ja konksu teise ja hakkas kusagilt yhe vao otsast pihta. Aru yldse ei saanud, et mis nad kõik pläkutavad traktori ymber ja pidime ju kartuleid võtma ja... Kuni traktor korda sai ja kõik ylejäänud vaod lahti ajas. Mis oli etapp, mille ma olin sujuvalt unustanud. Viimaseks kysis isa mu käest, et noh, lased samamoodi vao lõpuni edasi või ajan lahti? Ma olin omaarust hea mitu tundi kulutanud ja välja koukinud umbes kõige rohkem kümmekond pesa... Eks oli seegi töö ja tehtud ja mingit kasu tast oli, aga rumal tunne tuli küll.


Kommentaare ei ole: