13. september 2006

Tegusus

Appi, kassid on vallutanud mu toa! Täpsemalt kõik kokku 6 erinevat kassi asuvad hetkel minu ja õe kahepeale-toas. kaks tükki suured ja kollased. Üks suur ja paberist. siis veel kolm väiksemat ja paberist. Ja siis üks kes istub voodi peal ja teeb mootori häält. See on tegelikult vist kokku 7. Noh, niipalju neid igal juhul on. Ja nad vallutavad seda meetodil mind surmani ära väsitada. Pool tuba on juba nende käes - sinna ma enam ei pääse, sest ma pidin nede jaoks panema välja suure lahtikäiva laua, mis toas barrikaadi mängib. Oeh.. ja tegelikult oelks vaja teada, kui jäme on lipuvars, siis ma tean kui suured seosed teha, ja siis ma tahaks, et mu töö juba tehtud saaks. ja siis ma tahaks et mõned järgnevas ööpäevas oleks veidi rohkem ülevalolemise-tunde. Sest kostüümiga hakkab juba paanika tekkima, sest ei ole aega, ei ole vahendeid, ja ei ole sobivaid valmis juppe. Ehk siis luba paanikaks.

Aga tegelikult on häid asju ka juhtunud - ma ei pea osa võtma spordipäevast (kuigi ma pean selle järgi tegema), ma ei pea enam käima prantsuse keele tundides! ja ma olen nüüd kindel, et ruutudega asjade suurendamise mõte on täitsa hea ja töötav asi. Ja ma suutsin lipule välja mõelda variandi, kuidas see varda küljes ilusti sirge püsib ja alla lonti ei vaju. Hea. *läheb tegutseb v eel veidi kassiarmee vastu, üritades neid veenda ilusti ööseks tuttu minema* Päikest!

Kommentaare ei ole: