12. jaanuar 2007

Mänguleeee

Ehk siis homme on mäng, ma ei ole oma rolliga piisavalt tööd teinud, ma isegi ei valmistanud kostüümi (sest mul oli võimalik üks suhteliselt näitamata kostüüm kapist leida) ja mul ei ole veel asjad pakitud.

Tegelikult see ei ole väga traagiline. Tegelikult on elu vahelduse mõttes jälle veidi vahvam kui vahepeal. Sest ilm on ilus ja mu ümber on rohkem head tuju. Kuigi halba tuju on ka palju. Kahjuks.

Kaeban Prisma lõngavaliku üle. Seal isegi on mõningaid pärisvillaseid lõngu, aga need on kas a) liiga suures pakis või b) täiesti ebasobivat värvi. Ja enam-vähem villased lõngad, millest üks täitsa normaalset värvi isegi oli, on ka meeletutes pakkides, mis maksavad umbes niipalju, kui mul kogu töö jaoks kokku ette nähtud on. Nõme. See tähendab, et ma ei saagi veel pihta hakata oma mitmete töödega. Nojah.

Muidugi on paar poolikut asja, mis tahaksid lõpetamist, nüüd, kus ma nendega tegeleda saan. Õe kindad on üks neist. Mõningane tikkimine on teine. Ja viimaks ometi hakkan ma tundma seda pingutamasundivat tärminit, mis aitab ennast kokku võtta ja natuke pinevamalt/pidevamalt asjadega tegeleda.

Ainult väga heade sõpradega võib täiesti suvaliselt arutleda esteetiliselt kenade silmarõõmude vaatlemise teemadel. Ja selle üle, kes on ilusam kui mõni teine. (ignoreerige seda jupikest, kui see mitte midagi ei ütle)

Peaks ennast kirjandikursustele ära registreerima igaks juhuks vist. Juba teisipäeval algavad ju. Ja siis pakkima minema. Homme kell 11 on väljasõit.

Kommentaare ei ole: