4. jaanuar 2007

Uus aasta valutult alustatud.

Nii et jah... Hoopis häirivam kui uue aasta tulek on püsiv unetus - või pigem, olematu päevarütm. Passin vaat et igal öösel üleval, kuni kell on väga vara ja uuesti ärkan alles poole lõuna paiku. Huvitav, kas see võib olla seotud sellega, et õues nii pime ja hall ja troostitu on?

Niisiis nüüd on uni, millest ma üritan erinevaid iine sisaldavate jookidega üle saada. Sest täna ma ei saa poolt päeva maha lööberdada - tegemist on veel palju. Mul on väga vedanud, kui ma kõik need asjad õigeks ajaks valmis jõuan.

Need asjad oleksid siis seelik ja vest. Mul pole lõikeid, ma ei ole alustanudki kummagi tegemisega veel. Ainult kangas on. Valmis peavad need olema homme päeval kella kaheks. Ja mitte punktigi hiljem.

*läheb tegutseb*

Kommentaare ei ole: