24. veebruar 2007

Peeglisse kõik see.

Kui ma selline olengi, siis laske mind maha. Või pigem, kuuli on kahju raisata - tõmmake lihtsalt kilekott pähe.

Et inimene võib ka olla nii nõrk. Või nii langenud. ma pole millegi poolest parem suvalisest bemmijoodikust. No tõesti, häbi ennast tunda. Sünnipäev oli väga kohtav. (pikad juuksed on kohati väga kasulikud, jajah.)

Ma jõudsin järeldusele, et ma ei meeldi endale. Mulle ei meeldi see inmene, kelleks ma olen viimase mõne-nelja nädala jooksul muutunud. Mis sai hoolikusest, mis sai korralikkusest?

*masendus*

Aga öösel siiski sai mõned asjad selgeks mõeldud. Ehk siis, viriseda pole mõtet. Kui ei meeldi, siis muuda või lepi. Üritan muuta, ei tea, kas ka õnnestub. algust teen nüüd ja kohe.

3 kommentaari:

Kirjasvig ütles ...

Heihei! Ära sa siin sugugi end suvaliste bemmijoodikutega võrdlema hakka!
Sa oled ikka hoolikas ning korralik. Ja inimene saab ikka muutuda vaid enda tahtel. See tähendab - ole täpselt selline, nagu sa olla tahad.
Milles see nõrkus siis väljendus?

Tho ütles ...

Kõiges. Viimasel ajal üldse kõiges. Ma ei suuda teha asju, mis ma olen plaani võtnud ja mis on täiesti teostatavad - ongi nõrk.

Martin ütles ...

ära põe midagi - lase rahus. tõsiselt.