11. märts 2007

Pärast sünnipäeva.

Mulle meeldib küsida küsimusi isiku kohta. Vastused neile ütlevad haruldaselt palju. Sain ühesõnaga nii mõneski mõttes targemaks, loodetavasti. Sarnastele küsimustele vastamise vastu pole mul ka reeglina midagi - saabki enda asju selegeks mõelda.

Seda ka, et alati ei pea olema ohtralt jooki, et oleks lõbus. Ma ei tea, kuidas teistele, aga minule see sünnipäev meeldis. Ainult mõned pisiasjad oleksid veel võinud paremini olla. On kahju, kui inimene tunneb niisugust kurbust ja eluraskust, et ei suuda seda väljendadagi - või ei taha, aga see pole minu asi uurida. Olen heameelega toeks, niipalju kui oskan - kui tahetakse. (Nüüd sai palju mõttekriipsu-lauseid.)

Üks asi, mida veel tahtsin mainida. Kas ma olen ainuke, keda mõned konkreetsed inimesed väsitavad? Mitte meelega, ma usun, aga peale nendega suhtlemist oleks nagu hea hulk energait vähem. Üks selline on näiteks mu klassiõde, aga neid on veel. Õnneks mitte palju.

Aga tuju on hea ja õues on kevad. Miskisugune kevad-südames laine käib siin vist ka ringi. Ei tea, kas olen enda teadmata isegi nakatunud?

Kommentaare ei ole: