17. märts 2007

Vaheaeg!

Suurem enamus kooliaastast on läbi. Ma hakkan vaikselt juba väga närvi minema - lõpueksamid ja asjad hiilivad päev-päevalt lähemale ja oma suutlikkuses ei ole ma üldse nii kindel kui võiks.

Kooli jaoks on veel hea jupp teksti vaja luua. Õpetaja ettekujutus lugemiskontrollist on paar-kolm lehekülge juttu raamatu kohta. Neid on kolm tarvis valmis mõelda, pluss kodukirjand ma-ei-mäleta-millest. Sellele kulub siis esmaspäev ja kauemgi.

Käsitöö kummitab mind ka ikka veel, tööde järjekord päris normaalne juba. Tegeleks sellega isegi praegu, aga nähtavasti on mu käed otsustanud täna sinna pimedasse paika kolida ja kõik kipub valesti minema. Esimene sõlg tuli ka märksa kenam kui tänane. Jakk, mille tahtsin neljapäevaks valmis saada, osutus aga minu kehakujuga mitteharmoneeruvaks. Mis teha, kui Burda lõiked on mõeldud neljakandilise kehakujuga inimestele. Ei ole väga keeruline teha vajalikke sissevõtteid, aga see nõuab täpselt niipalju aega, et ei viitsi. Inimloom on ju laisk.

Midagi tähtsat oli kindlasti veel, aga hetkel see küll meelde ei tule.

Päikest!

Kommentaare ei ole: