9. aprill 2007

Pundar-pundar

Ehk siis, mul on täpselt et kuus koolipäeva aega et teha kõik oma asjad ilusti ära. Ja mul pole vähimatki suutu nendega pihta hakata. Peab sundima täna selle "Karge mere" valmis saama, hambad ristis peab sundima. Samal ajal oleks kaval kuulata muusika seminari plaati, homme lähen seda järgi vastama.

Muidugi ei aita sellele põrmugi kaasa mõtete segapundar peas ja miski, mis tundub nagu kergemat sorti kofeiini üledoos. Hoolimata asjaolust, et ma pole lähiajal tarbinud eriti midagi kofeiinikat. Teiinikat ka mitte, kui nüüd norida. Keskenduda on sellegipoolest raske, kui mitte peaaegu võimatu. Nii ei saa.

Äkki teeks nüüd nii, et kõik mu probleemid saavutavad vähemalt mingi ajutise paigalseisu-selguse kuupäevaks 14.04? Praeguses seisundis ma küll kirjandivõimeline pole.

Kommentaare ei ole: