24. veebruar 2008

90.

Head vabariigi sünnipäeva!

Vaatasin just seda niinimetatud "pingviinide paraadi". Mõnusalt palju oli rahvariideid ja neist inspireeritut. Ilus ja huvitav oli vaadata - huvitav näha kes mida kannab, kellel on ilus ja kellel kole kleit (eks öelge pealegi, et seltskonnaajakirjadele sobiv teema), kui palju on valgeid setu kuubi, palju musti mulgi omi, kui palju on pidulikke (üllatusena ka üks igapäeva!)vorme, ja nii edasi ja nii edasi.

Aga tegelikult... tegelikult on mul muud tegemist ka. Ausalt. Näiteks õpin hiragana tähti. Ei lähe eriti edukalt. Õmblen. Seda häirivad erinevad asjaolud nagu õige luku puudumine ja muu jama.

Mõnda asja peaks veel tegema ja siis magama minema. Sõidan homme parem... Saab ühe öö kodus ka magatud.

Teate, kevad on. Mina nägin Lillekülas õues lumikellukesi ja veel mitte päris puhkenud märtsikellukaidki. Ja ilm on kohati otse kõige ausamalt ja pärisemalt lumikellukaojaline - olgu, lund on natuke liiga vähe, aga siiski.

Kogusin laule. Vanaema käest, vanu Viimsi külapidude ringmängu-ja muidulaule. Üllatav, kui paljusid neist ma varem kuulnud polnud - ju ta laulis mulle varem ainult teatud laule ja teisi ma polnud kuulnudki. Niipalju sain targemaks, et on olemas Gustavi ja Iida kohalik versioon Innu ja ... Sama tüüp, see on teada.

Päikest!

Kommentaare ei ole: