2. aprill 2008

Pidu

SEE Tartu tegu ka nüüd siis ära tehtud. Ajastus on muidugi natuke kummaline ja irooniat täis, aga seda on juba teine kevad järjest.

Et kõik otsast peale ära rääkida, tuleks alustada sellest, et ma suutsin eile jääda eksiarvamusele, et Sinimaniseele proovi tuleks minna kella kaheksaks. Läksin ka - ilusasti täpselt. Ja imestasin, miks ruumis juba tuli põleb, miks kõik ja veel rohkemad juba kohal on ja miks nad on seda nägu nagu oleks nad seal juba kaks tundi olnud. Aga ega's midagi, leian tooli, laulame, proov nagu proov ikka. Tunni aja pärast lõpeb ära. Mina imestan, miks nii lühikeselt seekord. Vestlen paari inimesega, aeglaselt ja ettevaatlikult hakkab koitma: proov algas ju kell kuus, nagu tavaliselt. Ma lihtsalt põen ajutist ajupehmenemist. Siis oli igaühel valik, kas minna Martini sünnipäevale, mis ei olnud sünnipäevapidu vaid ekspromt kogunemine, või Leho juurde sauna. Saunalised otsustasid, et teeme siis kiiresti ja lähme ka pärast sünnipäevale, nii et liitusin nendega.

Tee peal poes tuli kellelgi, usustavasti Vifkal idee teha torti. Tegimegi. Nii umbes kahe leili vahel. Torti tuli hea, jutt tordi juures oli ka hea. Ja siis oligi vaja minna sinna kaaaaaaugele Raatusesse. Kui me sinna jõudsime, oli naljapäev läbi ja sünnipäev alanud. Toas olid juba ees lisaks proovist tulnutele ka Taavi? ja Miku? Laul juba käis. Ägeägeäge oli, nagu võib arvata. Tagasi kesklinna juurde jõudes ootas meid ees Kaarsild. Kell oli midagi kahe ja kolme vahelist, ma kujutan ette.

Vot nii vahva oli minu eilne päev.

Kommentaare ei ole: