21. mai 2008

*

Siin lõhnab ekstra magusalt. See, mis õhnab, on liilia. Teda on ainult yks hästi suur oks - 6 õit, neist yks veel pungas, aga lõhna (oleksin äärepealt 'lõnga' kirjutanud) on terve korter täis.

Ja siis need viinamarjad siin kõrval. Mõtlesin hommikul Kristiine keskusest läbi minnes, et peaks hommikusöögiks endale midagi puuviljalist ostma, nagu enne vereandmist soovitatakse (need sisaldavad vähe(m) valke ja nõuavad seedimiseks vähem vedelikku), ja tõin neid natuke. Nyyd ei jõua seda natukest ära syya.

Uni on ka, tegelikult.

Ja plaanid on. Kui kõik hästi läheb, lähen mina reisile. Mõne aja pärast. Ettevalmistusi on palju, mis teha oleks vaja. Soe magamiskott hankida, näiteks. Ja korralik seljakott, sest mu praegusel on raam keskelt murdunud. Ja enne minekut tuleks hulk käsitööd ära teha.

Mulle ei meeldi, et mul on tööl vene-inglise klaviatuur. Sest nyyd ma kipun Pyy juures ka tähtede asemel numbreid kasutama. Y-tähe juures oli tast muidugi kasu.

Kommentaare ei ole: