16. oktoober 2008

Enesega rahul

Seda olen viimased paar päeva vaikselt teinud.

Siidi peale joonistada, eriti siidi peale värvida on puhtakujuline nauding. Kuidas see värv pintslist riide sisse voolab, kuidas see on hoopis teistmoodi kui paberi peale midagi värvida. Yhtaegu sulejoonistuselikum, teisalt vesivärvi moodi, kolmandast kyljest nagu eimiski muu.

Laupäeval kolimine. Ma olen laupäeval ilmselt tööl, nii jube kui see ka ei oleks. Reedel on kyll vaba, eks ma siis võtan ja ajan kõik omad asjad, mis veel Keldrimäele jääud on, järjest kotidesse-kastidesse ja saab need siia toodud. Sest kui mind õigel ajal ei ole, tuleb asjad ette ära teha.

REKLAAM! Meil on soodusmyyk parjasti mingite asjade osas - karbiga köites "Faust" maksab 190 eesti kroonlooma, siis on seal soodustusega veel "Jälestuse jõud" sellest kirjust sarjast, eesti ballaadiantoloogia, midagi vanalt Lotmanilt, mingi ports noorsooromaane yhelt võistluselt ja muud veel.

Aga kuna kell on juba kolm läbi ja homme on tööpäev, ei oska ma enam midagi muud öelda kui head ööd.

*kobib, õnnis naeratus näol, kotile*

Kommentaare ei ole: