14. jaanuar 2009

mis, juba kevad?

Tundub, et maailm on keerlemise lõpetanud. Või sellesamusegi... kõikumise.

Eilne päev möödus näputöö ja taaskohtumiste tähe all - kuigi ajaliselt oleks ilmselt õigem neid nimetada vastupidi. Maailm on väike ja Eesti veel eriti tibatilluke selle sees - kui su naaber on ainult su naaber, ei ole sa ilmselt lihtsalt viitsinud välja uurida, kustkaudu te seotud olete. Seda esiteks. Teiseks, moraal korrodeerub ja mureneb väga kergesti. Kolmandaks... tantsuklubile tuleb propagandat teha! Mul vist õnnestus, eks kahe nädala pärast näeb.

Kindad said valmis. Kui ma suudan yhel ajal pääseda enam-vähem päevavalgusele ja töötavale fotoaparaadile, on mõtet kiigata teise märkmikku. Juba kaks asja ootab hetkel ylespildistamist ja ärasildistamist.

Ma leidsin poest seoses kõige selle käibemaksu-hinnaralliga midagi huvitavnaljakat. Asja pealkiri on "Sissitegevuse käsiraamat." Naljakaks teeb ta põhiliselt autori keelekasutus, huvitavaks... mõned muud asjad, ja yht-teist naeruväärset on seal ka.

Naerda on kahe viimase päeva jooksul yldse kahtlaselt palju saanud. Yks tõsisem naerulaks eile, teine täna, ja tänane päev pole veel läbi. Eilse põhjustas... minu enda keelekasutus siis ilmselt. Lisaks sellele, et mulle endale tundub nagu ma aegajalt ei suudaks päris enda moodi rääkida, paistab see ka teistele välja. Naljakas hakkas, mhmh. Ylejäänud teoreetiliselt määramisvõimalised inimesed kas pole asjale õnneks pihta saanud või pole märkama teinud. Mis polegi nii paha, aitäh ma yritaks oma isiksust siiski säilitada.

Tänase põhjustas yks artikkel mu igapäevases lehes. Mine tea, äkist lauldi pronksiööl ka kusagil midagi?

Nii jah.

Kui hea peab olema kirjanik, kui sa ei suuda yldse mitte enda tyypi raamatut käest panna? Kui asi on tuntavalt võõra maiguga, arusaadavalt ymmargune pusletykk kolmnurksesse vahesse, ja ometi võib selle kohta öelda Väga Hea? Lihtne on ju nii kõrgelt hinnata midagi, mis on endale hingelähedane ja sobib täpselt. Aga kui ei ole, kui ongi võõras...

Piisavalt rippuvaid mõtteid tänaseks. Peab hakkama ehtesse seadma, õigupoolest kõigepealt ehteid seadma. Tantsujalga, tantsujalga, keeruta, keeruta... Ptyi, see on mu peas valsiviisiga ega sobi yleyldse kuhugi. *ymiseb kangekaelselt tiistelut hoopis*

Kommentaare ei ole: