22. märts 2009

eikevad

Kyynlaplaanist ei saanud asja. Kohe yldse mitte. Ma olen lihtsalt liiga sooda olnud suurema osa möödunud nädalast - ja ilm on osaliselt ka vilets olnud.

Aga ma käisin Tartus. Kahjuks kyll mitte tantsimas, aga sellegipoolest oli tore. Laulda sai yle tyki aja, ja hulka siukseid laule, mida ma ei teadnud. Kahjuks pidin nii mõnelegi kysijale valmistama pettumuse, et ei, ma pole sinna tagasi kolimas, vaid sattusin lihtsalt. Kui ära tulin, hakati tantsulugusid mängima ja nii ma hoidsin mõned viisid peas kinni ja liikusin mööda... mmm... Vanemuise, vist, tänavat tantsides alla. Just täpselt nagu pool nädalat - ei, peaaegu terve nädal varem kallinnas, kui peale tantsuklubi oli vaja levikasse.

Mõte hajub... Yhte ja teist ja kolmandat peaks tegema, et asjad õigeks ajaks valmis saada, aga tahtmist ei ole. Ainult uni on. Ärkasin pyhapäeva kohta jaburalt vara muidugi, kella seitsme kanti - sest telefon piiksus sõnumit. Võeh.

Ma peaks ise ka hajumise ära õppima, sest kolmapäeval on mul mõnda aega hädasti vaja olla kahes kohas... korraga. Kolmas ja vähemhädavajalik koht tuleb veidi hiljem.

Yks rikkus mul tuju ära, olles igasuguse põhjuseta tige.

Yhest teisest ma ei räägi, sest pole midagi rääkida. Kui ehk seda et tykike tema suhtumist vaatas mulle eile või yleeile öösel loetud raamatu lõpuosast vastu ("Tuule nimi", teine köide.) Varrak on ikka paras nöörija - raamat, mis on mõeldud ilmuma yhes jaos (ja mujal maailmas nii ongi), lyyakse nende juures kahtede kaante vahele laiali. Okei, jutusõbra jaoks on sellel vaatamata kõigile miinustele ka yks pisike pluss või paar. Esiteks saab niimoodi asja esimest tykki veidi varem lugema asuda, sest poole raamatu tõlkimiseks-toimetamiseks läheb vähem aega kui terve. Teiseks sa saad põneva esimese tyki läbi, ja saad kohe järgmist oodata - raamaturõõmu jagub yhtlasemalt. Või noh... eh, ma ei oska seda asjalikult seletada.

Just nii hajevil mu mõtted ongi - lõigu lõpust ei saa enam aru, millest jutt algas.

Lõnga on palju värvitud saanud, äkki on mulle värvikeemia aurud pähe hakanud? Või äkist mul on lihtsalt kevadväsimus ja vitamiini ja kontaktipuudus.

Kommentaare ei ole: