14. juuni 2009

palju tegemist

Ammu pole midagi kirja pannud. Põhiliselt selle pärast, et pole kas olnud tuju ja mõttejooksu, aega või võrku. Nyyd on juhuslikult kõik kolm korraga, nii et väike aruanne:

Yhele mehele myysin poes ära oma isikliku plaadi täiesti tundmatult esitajalt. Minu kätte jõudis antud ese kunagi igiammu vaevumäletataval tibikooliajal Stockmanni kaubamaja ostuhulluse ajal nende leiukastist, kus oli viimane omasugune. Enam ei ole ta mulle suurt midagi väärt, ma ei kuula sellesarnast muusikat lihtsalt väga tykk aega juba. Meile poodi aga teda letile tulemas ei ole, nii et pakkusin välja et võin enda eksemplarist hea isanda kasuks loobuda. Oh kui õnnelikuks mees sai. Andis mulle pea topelt rohkem raha kui ma kysisin, ja usaldas et ma panen asja esmaspäeval posti. Selline kavatsus mul on ka - plaadi väljaotsimisekski ei kulunud eriti aega ega jaksu, see oli päris kättesaadavas kohas laua peal.

Veel olen rikkamaks saanud yhe savitoobi ja pisikese terasest hoburaudsõle võrra. Just täna ostsin, olen hästi rahul.

Veel... midagi hvitavat oli veel, millega ma hakkama olen saanud vahepeal, aga mitte ei tule meelde. Igal juhul on seda vähem kui võiks, aga pole parata.

A, täna Kohvicumis käies nägime julget tihast. Tuleb või söögitaldrikusse purusid napsama, käest sõi ka korra. Ise selline pisike armas ja ylbe. Varblaseisand oli märksa kartlikum.

Aga kuna selgus et mul on terve hulga rohkem tegemist kui ma arvasin, siis ma asun aktiivselt tegutsema.

Kommentaare ei ole: