1. august 2009

yldse mitte asjast

Olen olnud kohutavalt laisk ja siia mitte midagi kirjutanud.
Selle asemel olen täitsa tuhande lehekylje kanti teksti lugenud ja mõned read ka ise ylesse märkinud, suuremalt jaolt loetuga seoses. Leidsin nimelt väga hea raamatu, mis mulle ka meeldis. (Väga hea raamatu, mis mulle niiväga ei meeldi, parim näide on Kingi "Tume Torn", aga sellest ma olen juba rääkinud.) Teoses, millest ma hetkel palju rohkem ei räägi, on meeletu kogus lume ja lõkke ja vannete ja kindlameelsuse ja vastupidamise halli romantikat, kõike seda au ja truuduse osa, mis on mulle hirmus sympaatne. Ja noooooh, ma vist avastasin sealt maailma parima huumorimeele yhtlasi. Võib yritada ära arvata, millega on tegemist, pakkumised saab kommentaaridesse jätta. Kui keegi välja mõtleb, siis ma luban, et võtan ka seni paberil oleva jupi teksti ja kirjutan arvutisse ymber - selle, mis ma poes selle teose kohta kirja panin.

Olen käinud folgil. See möödus suhteliselt syndmustevabalt, tuttavaid oli kuidagi hirmus vähe kohal (Rahvast, see tähendab, aga neid ei saa selles syydistada, nad on mööda ilma laiali ja muud sellist.), aga pinget natuke oli. Mida oli ka arvata-oodata. Käisin muuhulgas kuulamas, mida Mikita Ööylikoolis räägib. Suurt midagi uut sealt ei tulnud, aga täitsa muhe oli sellegipoolest. Kahjuks oli kyllalt varane äratus (kell neli tund aeg yleval, kella seitsme, kaheksa ja yheksa aegu aga ärkamised et kella vaadata) ja ringisebimine mu nii ära väsitanud, et ei julenud enam öötantsimisele jääda. Mida sa tantsid kui iga paari minuti tagant näitad partnerile oma kurgumandleid ja tarkusehambaid, või tsiteerid Merry Brandybucki (oli vist tema...), kes ytles, et kui ta veel korra haigutab, läheb tal pea pooleks. Suur väsimus kulutab muuhulgas ka naha õhukeseks ja suurendab selle kaudu emotsiooniamplituudi, mis antud olukorras oleks saanud ka väga kehvasti lõppeda.

Olen tööle tagasi läinud, aga sellest ma juba rääkisin.

Kooli sain ka sisse, ei mäleta, kas see on kirja pandud või mitte. 210 soovijat, 21 tasuta kohta, ja sellest rahvahulgast olid mul kaheksandad tulemused. Pole paha, ytleks Reiljan, aga mina ytlen et ma päris sillas siiski ei ole. Yks kooliõde ja endine naaber sai ka sisse. Eesti filoloogiat siis.

Vahetult enne Mytokat ootab mind väga tõenäoliselt seitse järjestikust tööpäeva. Need oelksid muidu vaba päeva poolt kahte jakku lõhutud, aga vaba päeva ma vahetan kolleegiga ära, et ikkagi reedel Mytokale pääseda. Või siis neljapäeva hilisõhtul, mis pole ka palju kehvem.

Ja enne Mytokat ootab mind muuhulgas ka see, mida ma paregu kohe tegema hakkan, nimelt paela-ja vöötegu. Ei, enne tuleb angervaksad keema panna.

Kommentaare ei ole: