16. oktoober 2009

korraks kodus

Kellele see midagi ytleb, siis torkisin natuke yhte teatud Wikit. E"S", sinu täiendused eesnime-kujulise artikli alla on enam kui teretulnud.

Muidu... Toas on jahedavõitu, ilmselt peaks jooma kuuma teed ja kuuma kohvi, sest homme läheb pikalt, endale ei saa lubada kylmetamist.

Homme nimelt lähen taas Tartusse. Eile alles tulin sealt, aga mis teha, kui lõunaosariikides pidavalt mingeid asju toimub, kus ma tahaksin kohal olla. Vimane tantsuklubi oli väga vahva, kuigi ma ikka veel kurdaks selle õnnetu tantsu yle. (Seekord sai ka piisavalt valjult kurdetud, ei tea, kas yks sai vihjest aru ja kas ta kavatseb midagi ette võtta.) Aga eks seda näeb. Nädalavahetusel on tulemas Tartu rahvamuusikapäev, järjekorras juba eiteamitmes, asukohaga Tiigi 8. Kui kõik hästi läheb, saab laulda ja tantsida varaste öötundideni, kui mitte kauem.

Pyhapäevaste valimiste kohta on mul dilemma, aga see langeb võibolla ära, sõltuvalt sellest, millal ma Tartust Tallinna poole liikuma saan hakatud.

Tegelikult on ilmselt puhas hullus sõita mm... 10 tunni pärast Tartusse, kui on reaalne oht, et nii mõnedki neist saavad maha magatud. Aga ma sõidan ikka, yritatagu ainult takistada!

Rohkem suurt midagi olnudki. Võtan ehk nyyd ette ja loen eelmise postituse kirjutamise õhtul kirja pandud muid asju veidike ja kui need kuhugigi kõlbavad, saadan avarustesse ringi lehvima.

(Muide, juba paari õblukese W-artikli kirjutamine tekitab vastupandamatu vajaduse kõike linkida, kogu aeg. Siinkohal ma seda siiski ei tee.)

Kommentaare ei ole: